Busra-2001 Kizlar 20 haftalik olmak üzereyim 3 gündür ishalim kesilmiyo ne yaparsam yapayim hamileligimin basindan belli ara ara ushal olurdum ama en fazla 2 gun surer yada surmezdi bu sefer uzun sürünce korktum bisey olurmu bebege
Hizligonzales Busra-2001 bi tahlil yaptirin enfeksiyon vs yoksa bebege bisey olmaz enfeksiyon varsasa serum falan takiolar rahatlarsiniz gecenlerde bende oyle oldum ama kusmada vardi bende enfeksiyon kapmisim serum ve antibiyotikle toparladim.
Samiree Busra-2001 cok ishal zararli doktorunuza soyleyin bi ilac yazsin. Bende de oyleydi 1 gun boyunca hic durmadan ishal oldum doktor ilac soyledi ictim hemen gecti
Zeynep_Ali Hizligonzales aynen bende aynı şeyi yaşadım hatta 10 gün sürdü çok kötüydü çok şükür geçti 😣
Hazalkayaa Bence de doktora git. İshal ve kusma vücutta susuzluk yapıyor. Hamile olduğumuz için çok fazla bi ilaç durumu olmuyor ama boş serum takıyorlar , en azından vücut su dengeni düzenler ve halsizliğini giderir.
Busra-2001 Doktorumu aradim ama asla ulasilmiyor napicagimi bilmiyorum hafifde bi karin agrim var bisey olur diye cok korkuyorum
Hazalkayaa Busra-2001 Panik yapma , dediğim gibi vücudun ishalden dolayı susuz kalıyor ve bağırsakların şuna normalden farklı çalıştığı için karın ağrısı yapması çok normal ☺️ ne kadar erken gidip serum alırsan kendi vücudunu rahatlatırsın.
Hnd3535 Busra-2001 bende içmeye başladığım da ishal olmuştum doktorum bi içme dene dedi bıraktım hemen ishalim kesildi