Merhaba arkadaşlar ben 37 + 3’ümdeyim. Hamileliğin başından beri hatta daha hamile kalmadan hep eşimin doğumda benle beraber olmasını istiyordum. Eşim başta farklı karşılamıştı ama şimdi fikre ısındı. Ama bir yandan da stresli ve heyecanlı olduğu için endişesini de görüyorum. En başından beri en büyük destekçim ve pozitif biridir eşim. Normal doğum olursa gelecek, sezaryene almıyoruz diyor hastane. Sizin bu konudaki fikirleriniz nedir?