annesininaski_ 6+4 haftalık hamileyim adet günüme gore , 2. Hamileliğim ama karnım da acayip bı sertleşme var sanki karnımı büyümüş gibi hissediyorum . Sizlerin de öyle mi acaba ? Ya da oylemiydi normal midir bu ….🌿✨✨✨
hsizyl annesininaski_ benimde 2. Bndede oldu hatta Şişkinlikten hamile olduğumu anlamıştım 2-3 hafta snrada geçmişti
annesininaski_ hsizyl Umarım benim de geçer kendimi çok şişmiş hissediyorum . Şimdi den kilo almışım pisikolojim bozuldu 😏
annesininaski_ Yenian123 Umarım hemen geçer biraz kilo da aldım kendimi iyice şişmiş gibi hissediyorum 😏 psikolojim kötü şimdiden kilo aldım