
Bebeqon diye bir siteden yaptırdım , deseni ekstra ben kendim beğenip attığım deseni yapmaları ilgileri çok hoşuma gitti istediğiniz deseni gönderebiliyorsunuz ücreti de değişmiyor , nevresim takımına kadar yaptırdı eşim formula 1 olunca , 11li hastahane çıkışı , nevresim takımı , yastık kılıf takımı ve isimli yastık hepsine indirim zamanında 670 ödedik 🎈