Hilal_blc Kimse net bir şekilde demiyor zaten, tahmin bunlar. Ama evet beklemek de zor. Siz bunun bizim için zor olduğuna şaşırırsınız, ben de nasıl sabreder insanlar, tahmin de olsa, oyun da olsa birşeyler duymak isterim ben derim. İşte bu da fark, insanlar farklıdır. Bütün bunlari kabul edip insanların neyi niye merak ettiğini merak etmeden yaşamak da bir marifet. Dediğim gibi yorumunuzu veya işte paylaşımınızı, her neyse, üstüme alınıp kırıcı bulduğum için yorum yaptım, daha da konuyu uzatmak niyetim yok. Kısacası, 5 haftada da merak ederler, 15te de. Ben ilk çocuğunun cinsiyetini 18. haftada zar zor öğrenen bir anne olarak şahsen şuan 12. haftada cinsiyet söyleyecek bir doktor, bir bilen arıyorum çünkü beklemek ne kadar zor biliyorum. Umarım derdimi anlatabilmişimdir. Teşekkürler 😊