Mustafayigitvebeytugannesi ben bu tandem emzirme işini çok araştırdım, birsürü doktor gezdim bunun için ama herhangi bir sakıncasının olmadığını söylediler. O yüzden gönül rahatlığıyla emziriyorum ha keşke bıraksa orası ayrı da, asla öyle bir niyeti yok.. bebişinin midesine gelince de en iyi doktor bilir, ona sorup en net cevabı alabilirsin 🫶🏻