Tugcecey Bhcg Değerlerim güzel artıyor. Kanama leke vs hiç olmadı. Son adet tarihine göre 5+4 teyim. Keseye daha bakmaya gitmedim. Sizce yinede boş gebelik veya kimyasal gebelik olma ihtimali var mı? Buna benzer bi süreç yaşayan var mı?
Gul1616 Tugcecey 2 günde 2 kat artış varsa kimyasal veya dış gebelik olmuyor benim bildiğim . Ben öğrendiğim gibi gittim doktora göremedi alttan karından muayenede 2 doktor gittim boş olabilir dediler yolk kesesi bile yoktu . Çok şükür 8+4 Te gördük kalbide duyduk . Biraz daha bekleyin bence şuan bebek gözükmeyebilir stres olursunuz . Kanama şiddetli ağrı yoksa sağlıklı gebeliktir bence