SemaEfeEymen ben gittim oraya hic memnun kalmadim laboratuvarına btch için kan vermistim sonucu yanliş çıkmıştı 1 aylık hamileydim hamile degilim çıkmış rezalet bir hastane mine fusuna gttim doktorumda oydu aşır ilgisiz bilgisiz biri amlythanesini bilmem tabi dogum yapanlar daha iyi bilir