Arkadaşlar dün doktor kontrolüm vardı 17+1 olduk çok şükür herşey guzel dedi doktor ama kalp atışlarını dinledi diğer gittiğim zamanlarda net duyulurdu bu seferde biraz karışıktı doktora sordum iyi mi kalp atışları diye o da güzel sadece derinden geliyor dedi o anda çekindim üst üste soru sormaya sizce neden derinden geliyo olabilir