Seyda2022 Selam Kızlar Yarın sabah 8 de doğuruyorum. Hamile duası kabul olur derler, dualarınıza talibim 😊 benim kızda gelişim geriliği var 39+6 da 2800 kg doğacak gibi duruyor benim minik :)
Rabissssscee Seyda2022 bizim minikte de gelişim geriliği var tüm ölçümleri 2-3 hafta kadar geriden geliyor 🥹 yarın 38 haftalığız sabah 8.30da yatışımız yapılacak bizimde 🫠
DeustchBurcu Seyda2022 sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻 38+2 de sezaryen oldum, 2680 gram doğdu kızım, ne kadar küçük doğarlarsa o kadar çabuk büyüyorlar🫶🏻