elvangnc Kizlar selam 13.14 yumartlama 15 i catlma gordum testte adet 29-30 agustos gbi bugun ovulasyon yaptim max daki cizgi yok gibi htta yopyok yani normalmi hc cikmamasi ilk defa boyle oldu
Zhdnl Canım zaten yumurtan çatladıktan sonra silik çıkması normal. Çift çizgi koyu aynı renkte görürsen yumurtanın olgunlaştığını gösteriyor sonra silikleşmeye başlarsa çatlamış demektir sonra giderek silikleşir
elvangnc Zhdnl ozaman saha yapmama gerek yok 13.de yumrtlama 15 de catlama son iliski oldu nezaman test yapmam gerekir enaz cok sabrszm sence?
Zhdnl elvangnc evet canım test yapmana gerek yok artık adet gününde varsa belli olur ya da gecikmesini bekle
Busra5454b İyi akşamlar arkadaşlar yumurtlamadan sonra testim siliklesmesi çatladı diye düşündüm ama bir sonraki günler yaptıklarım da t çizgisine yakın çıkıyor sizce catlamamis olabilir mi