Hatice_zngn Pamuk Yaptırdım canım onlar gayet normal çıktı bu sefer idrarımda şeker çıkmış bende şarşırdım şekerim hiç yoktu ama
Hatice_zngn Sayrkann O ne ki bilmiyorum doktorum msj atmış idrarında şeker çıkmış normalde çıkmaması gerekiyo 1 hafta sonra tekrar idrar ver diye