Kızlar dün beta 147.2 çıktı aşılamam yapilali 13. Gündü bu gün de 14. Ama benim aşırı halsizligim var uyukudan göz kapaklarım şişmiş gaz sancısı giriyor karnima ve belime az önce de bı bisküvi yedim aşırı midem bulandı çok sık wc ye gidiyorum bunlar için daha erken değil mi ? Şuan 3 hafta 2 günlük görünüyor uygulamada. Acaba psikolojik mi