26 haftalıkken benimde agrsiz yoğun kanama oldu acile gittim ameliyata aldılar bebek hareketli sorun yok rahim agzinda damar patlamis dikis atıldı çok şükür şuan iyiyim doktorlar ilk defa böyle birşey gördüklerini söylediler şuan takip altindayim. Hemen hastaneye gidip muayene olmani tavsiye ederim zaman kaybetme hayırlı haberinle yazmanı beklicem