35 haftalık olduk 40 numara giyiyorum sporların bağcıklarını bile bağlamadığım halde sıkıyor. Bot 40 numara olduğu halde hiç giyilmiyor bile kalıpları dar olduğu için . hastaneden hastaneye idare edicez bol su içmek gerek .. dün doktorum ayaklarını uzatabildiğin kadar yükseğe kaldırıp uzatmalısın dedi gece bile artık öyle yatıyorum.. ayrıca ayakkabı haricinde çoraplarda sıkıntı veriyor