asude456 Adetim 3 gun gecti 20 ye yakin idrar testi yaptim kaset erken gebelik silik bile cikmadi bugun kan verdim beta 1500 cikmis bu mumkunmu iki gebelim gecirdim ikisindede idrar testiyle ogrendim bu sefer silik bile cikmiyor idrar
Blossom asude456 Çok ilginç. İlk kez duyuyorum bunu. Testlerin hepsinin bozuk olması imkansız gibi. Kan testini tekrarlayın artık idrar testine takılmayın.
Hatice_zngn asude456 Ben 3 ayşık hamileylen idrar testi yaptım negatif çıktı bide erken test aldım sonra normal test aldım o da negatif çıktı eczacıya götürdüm hamileyim negatif çıkıyo bazen denk geliyo dedi yeni verdi
skrbsrl asude456 annem de bana hamileyken olmuş bu durum, sürekli test yapmış negatif ama regl olmuyor en son doktora gitmiş sebep ne diye ultrasonda görmüş doktor beni 😄 annem diyo eve gelince tekrar test yaptim yine negatifti 😄
asude456 Feryyy evt predictorle denedim birde diger hamileligimde degerim 130 ken fln kipkirmizi cikiyordu testler
asude456 Hatice_zngn canim 20 ye yakin test yaptim Hepside farkli markalar sizin degeriniz kacti peki negatif oldugunda hani deger bu kadar yuksekken idrarda gozukmemesi tuhaf geldi 20 40 fln olsa cikmayabilir
birannis_ Pamuk konuya o kadar Fransız kalmışım ki 🤣🤣 aklım başka yerdeydi evet benim hiç bir hamilelik testim belirti vermedi en son hastane de kan testinde çıktı hamilelik testleri bana yaramıyor 🤣🤣
annesi53 asude456 bazen idrara hemen geçmiyormuş benimde öyleydi ne zaman 2 aylık oldum o zaman testlerde çıkmaya başladı
Pamuk birannis_ Bu arkadaşında oyle olmuş.Seni düşündüm acaba bu mu ki dedim ama doğru hatirlamisim😂 Seni hiç unutmayacağım demiştim aşko💜😂
birannis_ asude456 1300 yada 1500 arası bir şeydi hatırlamıyorum tam olarak yalan olmasın yani bide regl asla şaşmaz günü gününe gelir ilk gebeliğimde de aynısı olmuştu bundada aynısı oldu bende testler çıkmıyor 🤣bana bir garezi var diye düşünüyordum 🤭🤭