pelinfeyzaa23 Kızlar artık yok mu böyle bir aktivite. Anne kartımla oğlumla bineyim dedim ama nerden bilinir bulamadım ücretli söylediler 100₺ diye?? Bilgisi olan var mı?
MasalAlparslanMom pelinfeyzaa23 boğaz turu özel. Anne kartı geçmez. Yolcu otobüsü gibi gişeden bilet aliyosunuz. Daha Ocak ayında 100 liraydı. Zam gelmemiş şaşırtıcı 😅
Mom_82 pelinfeyzaa23 kadiköyde nisan yada mayıs ayında gittim boğaz turuna 100 tiydi 1,5 saat heryeri gezdiriyorlar insana yetiyor da artiyor
Lalelale1 pelinfeyzaa23 Üsküdar’da valide sultan gemisi var internetten randevu oluşturup ücretsiz boğaz turu yapabilirsiniz 1,5 saat sürüyor çay ve simit ikramı var