Kızlar bi yakınım çocuğunu doktora göstermek istiyor 1,5 yaşında çocuğu ismine her zaman bakmıyormuş anladığım kadarıyla iletişim kurmakta zorlanıyorlarmış da emin olmak için uzmandan destek almak istiyor hangi bölüme gitmek gerekiyor çocuk doktoru mu psikiyatri doktoru falan mı ?