Görüntüler çok net değil bana göre ama anlayan için yeterli olur diye düşünüyorum, ikili tarama için devlete gitmeyi tercih ettim ve tabi ki doktor özel takipli olduğum için hiçbir sorumu cevaplamak istemedi, doktoruna sorarsın dedi 😅 1 hafta sonra sonuçlar çıkacak, o zaman doktorumu görücem ama bu haftalarda cinsiyet öğrenen çok kişi var, çok merak ediyorum 🥲 12+6 ama tam 12 haftaya uyumlu dedi doktor, bi bakar mısınız hayrına 😅
