Ilkheyecanim Kızlar biraz önce lavaboya gittim bir damla kahverengi lekem var bu normal mi yaşayan varmı ? 6 haftalık gebeyim
Bsra_ayz Ilkheyecanim hemen doktora git canım benimde öyle oldu kesenin yanında kanama olmuştu. Doktor yatış verdi ve progestoronla destekledi ilk bebeğimde onemsemedim malesef kayıpla sonuçlandı 😢
Sarenry Ilkheyecanim yerleşme kanaması da olabilir allah korusun düşükte canım hastaneye git bizide haberdar et
Mylifeee Ilkheyecanim bnmde sabah oldu gittim bebek iyi ama rahimde ufak bi kanama var yatak ıstırahatı ve progestan verdi
Ilkheyecanim SuAte çok şükür bebeğim iyi çok hafif düşük tehlikesi atlatmışım kalp atışını duydum bebeğimin çok şükür herşey yolundaymış🙏🙏
Birsenvergili Ilkheyecanim büyük ihtimal senin haftalarda bende de olmuştu o yerleşme kanama oluyor canım doktor demişti te o zamanlar hamile olduğumu öyle anlamıştım
Ilkheyecanim Sarenry hastanedeym şimdi canım herşey yolundaymış bebeğim sağlıklı kalp atışınıda duydum çok şükür 🙏
Ilkheyecanim Birsenvergili evet öyleymiş canım korkulcak bi durum görünmüyor bebek gayet sağlıklı dedi çok şükür 🙏