ayrıntılı ultrasona göre 7+1 çıktım orda yolk kesesini görünce bos gebelik olmayablr bekleyelim dediler ama yolk kesesi dümdüz çizgi halinde gördüm böyle olması normalmi internette gördüğüm kadarıyla yuvarlak C şeklinde oluyor? yoksa yeni olusuyor diye mi dümdüz duruyordu?