S_B6606 biz biraz geç kaldık çünkü bırakmıcam diyordu hep. Ablası 3 yaşında öğrendi. Oğlana 33 aylık başladım daha yeni. Halıları kaldırdım bez yok dedim. Lazimlik tuvalet hiçbirine oturmak istemiyordu. İlk gün hep altına işedi. İsedikten sonra çiş yaptım diye yanıma geldi. Gece uyanmadi, ilk gece de full yatağa yaptı. Altta alez seriliydi. İkinci gün sabahi lazimlik salonda ben uyuyordum uyurken çişini lazimliga yapmış. Alkış aferin bak bundan sonra buraya öğrendin vs. Gittik iç çamaşırı aldık bir krize girdi çıkart diye o ara yine altına yaptı. Sonra tekrar 🤦🏻♀️ yatırdım gece 3 gibi kalktı çiş var mı diyorum hayır diyor ama dönüp duruyor uyuyamıyor. Salona geldik tv actik yine dönüyor gel otur dedim son raddede oturdu lazimliga yaptı. 3.gun artik öğrendi çiş geldi diyor git diyorum yapıyor. Tek sorun bugün 4 ya da 5.gun olması lazım büyük tuvaletini kuloduna kaçırmış. O kısmı tam çözemedik yapıcam diye sıkıyor kendini. O da zamanla oturacak. İlk 2 3 günü sil kafandan komple. Halıları da kaldır. Sonra öğreniyor. Tabi yaşı da küçük umarım kolay olur.