Merhabalar ben 14+5 haftalık hamileyim bir haftadan fazladır rahmim haddinden fazla ağrıyor özelliklede ayağa kalktığım zaman artık çok fazla rahatsız etmeye başladı bazende onun eşliğinde karnımın alt tarafı rahmimin üst tarafında olan yer çok ağrıyor ilk gebeliğim değil 1 kızım var bu ikinci sizde de varmı böyle ağrılar yada aynı şeyleri yaşayıpta sonradan hastahaneye giden varmı çok endişeliyim hastahaneden randevu aldım ama deprem bölgesinde Hatay’da olduğum için anca 23 gün sonraya randevu verdiler olduğum yerde hastahaneler yıkıldığı için bir tane tek var o zamana kadar içimin birazda olsa rahatlaması açısından sizlere soruyorum lütfen bilgisi olan yazabilirmi şimdiden çok tşk ederim 🙏❤️