Cansucansu123 Kızlar ben çok halsizim, midem yanıyor ve sabahta afedersiniz ishal olmuşum. Ara ara kasılmam oluyor. Şu anda bayılacak gibi bir yorgunluk var. Ne önerebilirsiniz?
Yenibirannee Cansucansu123 mide yanmasi icin doktorunuz birsey verdi mi? Benim de bu ara sıklaştı sicaklardan mi bunaliyoruz acaba 🥺 31+6 oldum
Nurcihannan Cansucansu123 aynı haftamız bende bayılcak gbi oluyorum halsizim mide yanmaları bel ağrıları kalça batmaları sonlara yaklasıyoruz zorluyor beybi. Başım yanıyor sanki ateş basıyor
ArsaminAnnesi Cansucansu123 36 ya gireceğim bende ayni sorunlar var 2 haftadir mide yanmasi ve bulamti yaşıyorum ara ara da ishal oluyorum siddetli karin agrim oluyor ve carpintim var malesef doktor bunlarin son haftalarda normları oldgunu söyledi sabretmemiz lazim🥹 ilaclar kullanipta bünyemi ulaca alıştırmak istemiyorum acikcasi o yuzden ben hicibr sey kullanmiyorum
Karenim13 Yenibirannee migde yanmmalarimiz başladı bebek saclaniyor diyorlar..bend e de var.34 haftaligim..karnımda sertleşme var kasılma gibi nedir bilmiyorum.migdemde ağrı bilemedim
Yenibirannee Karenim13 ben gaviscon double kullanıyorum valla yoksa uyuyamiyorum mide yanmasından 🥺 benimde ara ara sertleşme oluyor
Cansucansu123 Yenibirannee bana da rennie verdi onu kullanıyorum bazen talcid hapını atıyorum daha kolay oluyor
Karenim13 Yenibirannee evet gaviskon bende içiyorum.senin arar sertlesmelerin.benim herayaga kalktigimda her dakika artık daralıyorum kontrole gittim magnezyum.verdi ama bilemiyirum nst başlanacak 5 gün sinra bakalim
Karenim13 ArsaminAnnesi çarpıntı nasik oluyor kisa süreliğine mi yoksa nefes darlığı ile beraber atak n gibimi
ArsaminAnnesi Karenim13 kahvaltı yaptıktan sonra bedenime yorgunluk cokuyor ve kalbim hizli atiyor nefes darlığı yaşıyorum göğsümün altı sıkışıyor ve kesinlikle oturamiyorum uzanmam gerekiyor yarim saat
Karenim13 ArsaminAnnesi aynen aynen bendekiyle aynıymış ben o an ölecekmişim zannediyorum çırpınma gibi birsey sakın olmakta fayda var sakın olmadığımda daha kötü Rabbım cc bir an önce sağlıklı dogum yapmayı nasip etsian