kahvesever__ al benden de o kadar sen yine iyisin 🙂 40+5 olucam hala bekliyoruz.. kız erken olur dediler ama oğluş daki gibi 41 i bekliyor bu da sanırım.. sıkıntı olan şuan havalar .. ayaklarım ellerim fena şişti bu hafta🥲 son bi kaç gün o yüzden boyle diye kendimi avutuyorum 😅