Nurcihannan Tecrübeli anneler 36 37 haftalarda bebeğin hareketlerinin yavaşlaması normal mi büyüdüğü için mi rahat hareket edemiyor
Nurcihannan kahvesever__ iyi bari son zamanlarda biraz yavas gibi geldi hareketleri ama hiç yok değil eskiye nazaran azaldı normal mi acaba dedim karnımda baya büyüdü çünkü