esbir kizlaaaaar korkuyorum tedirginim yardiminiza ihtiyacim var..... dun gece yatmadan birden pembemsi kanama geldi ve sabah temizlenirken yine koyu renkti daha cok degilmi bi hafta var gebelik testi icin..... ne olabilir adetim mi gelmis olabilirmi ??
Ckyert Yerlesme kanama olabiliyor ama dr bilgi verirseniz kan testi isteyebilir kaçıncı gününü bugün ? Ilaclarinizi kullanmaya devam edin
esbir Ckyert evet 8 gun gecen hafta cmtesi transfer oldu yarin doktoru aricam adet olsa bukadar erken gelebilirmi
tugba_kck_1987 Benimde transferden sonraki 8.ci gün kahverengi leke gelmişti ama kan renginde değil. Hemen kanda gebelik var mi diye baktık çünkü ben tutmadı adet olacam sandım ama testte hamile oldugumu anladık doktorumada msj attım tutunma lekesi olabilir demişti. Inşallah seninde öyledir canım Allahım hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin
esbir tugba_kck_1987 ayy kiz InsAllah dedigin gibidir 6 sene oldu bu 4 x asilama bu 2 transfer tutmicak diye cok korkiom
tugba_kck_1987 esbir Rabbim gönlüne göre versin inşallah zor bi süreç biliyorum ama benimde 13 sene sonra 3.cu tüp bebekte tuttu hemde ikiz İNŞALLAH seninde son olur kucağına bebişini alırsın nolur bana cvp yaz test yapınca senn için dua edicem
esbir tugba_kck_1987 Insallah canim tamam yazarim canim hayirli olsun insallah sag salim alirsin kucagina. sen kacinci gunde ogrendin ? nezaman test yaptin ben yarin yapsam cikarmi ? 9 gun
tugba_kck_1987 esbir 9.cu gün yaptım kandan baktirirsan çıkar idrar testleri falan kat yanıltır çünkü onuda yaptım çıkmamıştı ama kanda 372 değerini görünce şok olduk çünkü ben adet oldum falan diye düşünmüştüm sende yaptır inşallah pozitif çıkar