Osi30 doğum yapmadım ama iki kez kontrole gittim ilkinde çocuk görünmüyor dedi, daha 6.haftam bile dolmadığı için olabilir mi diyerek alttan muayeneyi reddedip çıktım. Özele gittim zaten şuan görünmez daha mercimek kadar dedi. İkinci kontrolümde çocuk uyuyordu ve sabit duruyor diye sakat dedi yine ağlayarak çıktım özele gittim çikolata yedim çocuk uyandı hareketli hiçbir şeyi yok. Şiddetli ağrıyla iki kere de kadın doğum acile gittim, muayene ediyor ama ne var söylemiyor bişey yok diyor neden bu kadar ağrıyor ters giden bir şey mi olmuş diyorum cevap bile vermiyor yüzüne bile bakmıyor, kan aldı iki saate çıkar dedi 7 saat çıkmadı meğersem kan tahlilini laboratuvara göndermemişler. Ben o ağrıyla ayakta duramıyorum 7saat kan sonucu bekletti, neden göndermediniz diyorum beni azarlar gibi konuşuyor. normalde aşırı dr destekçisi biriyim ama böyle insanlar dr olacağına hiçbir şey olmasın dedim çıktım. Sizi kötü etkilemek istemiyorum ama bence bir yolunu bulun özelde olun. Ben de şuan aşırı zor bir durumdayım maddi olarak ama yine de Allahım yardım et beni oraya düşürme diye dua ediyorum 🤲