hayalim35 ebrarmom08 Hayırlısı inş canım ama test için erken daha bana da 4 gün varken yaptım varla yok gibi bişidi yarın adet günüm
Birsensifa ebrarmom08 4 gün var diyorsan bu testte çizgi var bence hamilesin kan veröe bekle ama 4 gün sabret 💗