Maisina Kızlar 20. Haftaya girdik. Dün gece yatarken bir şey yoktu sabah bi uyandım uzun ince parmakalrım dolma gibi olmuş yüzüm şişmiş bi gecede bu kadar ödem normal mi ya
Aslhna Maisina gebelik zehirlenmesinde bu şişme olayı çok önemli oluyor siz yine kendinizi takip edin derim
sevaldqn1 Normall bende de oyle oldu bende 25. Haftadayım ve yüzüklerimi iyiki çıkardım diyorum.. yüzümün bir tarafı şiş sadece 🥲
sevaldqn1 Maisina gün içerisinde aynı kalıyor ama bazen de geçiyor ayaklarım da olmuyor ama.sadece ellerimde ve yüzümde oluyor çok sürmüyor dikkat ediyorum yediklerime tuza vs öyle kendimi avutuyorum 🫠🥹