Smyye0303 Kızlar sizdede oluyormu nabziniz bianda hızlı hızlı atmaya basliyormu bide hemen geçmiyor neden acaba normalmi 🤔
Babyakca2891 Smyye0303 şuan bende öyleyim ve korkuyorum neden olabilir diye yarın doktora gidicem sorucam inşallah kötü bir şey yoktir
summersu Smyye0303 gebelik döneminde taşikardi normal bir durum. Benim de efor anında 150leri buluyordu. Doktorum normal bir durum demişti. Ancak aşırı artış bununla birlikte yorgunluk bayılma göğüs ağrısı var ise kardiyolog muayenesi gerekir
elifcicek_07 Hamileyken yaşadım kesin kalbim sıkışıyor hastalık hastası oldum ben stresten diyordum. Doğurdum geçmedi panik atak olmuşum. Bir de bazen çok hızlı attığını düşünür sayardım ama maks. 90 çıkardı hiç ölçtünüz mü nabzınızı