Kızlar bebeğimin kafası karnımın sol tarafında ayakları da sağ tarafta hamileliğimin başından beri hep böyle yatıyor oğlum. Bugün doktora gittiğimde 2 hafta daha bekleyelim hala dönmemiş olursa sezaryen dedi 2 veya 3. Gebelikte olsa alanı geniş olur dönmesi için beklerdik ama ilk gebelikte zor dedi Nst ye bağlayan ebeyle de baya muhabbet edince ona sordum o da muhtemelen dönmez olsun sezaryen yaparız dedi. Sizin ilk gebeliğinizde bebekleriniz hangi haftada baş geliş pozisyonuna geçmişti