Nur5516 Kızlar Bursa şehir hastanesine gidip memnun kaldığınız doktor varmı? Veya orada doğum yapan ? dahaca çok yeniyim doktor arayışındayım güler yüzlü iyi bir doktorla karşılasırım inşallah baya doktor var karar veremiyorum.
123456789bahar Nur5516 Doktor yaşar can çok iyi ben gebeliğimin başından beri takipliyim kendisine 36. Haftamdayım değiştirmeyip sürekli kendisine gidersen randevu alamasan bile kendisi sana randevusuz gelebileceğin kaşeli kağıdını veriyor yorumlarını okuyabilirsin netten
Nur5516 Hilal0453_ çok teşekkür ederim canım bende birine alayım inşallah Lale dörtısık varmış o nasıl acaba
Gul1616 Nur5516 10 haftalık olduk çok şükür. Hep özele gittim şehirde randevu bulmak zor ya doğumu orda yapmak istiyorum bakalım nasip
Nur5516 Gul1616 maşallah özeller çok pahalı maalesef bende bundan sebeb devlete gitmek istiyorum inşallah memnun kalırız Bazı yorumlar korkutuyor doktorlar agrasif ve sinirli diyorlar
Hilal0453_ Nur5516 amin randevu almıştım yarın için iptal etmek zorunda kaldım 15 gün de alamıyorum Eylül başında öğrenicez inşallah