Bir saat önce patates kızartması yemiştim bir anda nabzımın yüksek olduğunu hissettim baktım uzun süre 120nin altına düşmedi. Şekerimi ölçtüm 182 çıktı 😢 nabzım hala yüksek sayılır uzanmama rağmen 88 çıkıyor. 27. Haftadayım bebiş hareketli normal. Bir şey olur mu? Doktora gitmeme gerek yok dimi acil?