Sedennn Sabaha kadar uyumadım 3.doğumum olmasına rağmen korkularım vardı çok şükür ki çok rahat bi dogum oldu epidural kesınlıkle korkmayın ilk defa dogum yapacaklar sakin olun yeter Allah bebek bekleyen herkesi bi sancıda kurtarsın inşallah
umutunannesi2023 Sedennn epidural nasil oluyor normal dogumda kullaniliyor diye biliyordum sezeryanda nasil benimde kafam cok karisti normal dogum dedim hep domtorum zor kilolu bebek diyor spinal epidural karisti kafam iyice
Sedennn umutunannesi2023 epidural belinizde ince bi hortum takılı ordan sürekli ağrı kesıcıler verılıyor spınalde belden sadece iğne vuruyor uyuşmam gecınce kalçadan bacaktan damardan verıyolar agrı kesıcıleri epidural bi tık daha ıyı spınalden