Kızlar bugün ilk kez nstye girdim 34 hafta 4 günlük ve ağrı çıktı ağrı var dedikleri sancı mi bilmiyorum ebeler bana surkeli karnın ağrıyo mu felan dedi bende yok Bi ağrı hissetmiyorum dedim şuandada Bi sorunum yok şükür kendi doktoruma sonuçları attım ağrın var dedi ağrı dedikleri sancı mi? Birde bstde gorundukten nekdr sonra sancı çoğalır doğum bslae aceba bilen varsa acil yazar mı lütfen çok panikledim