arifeafacanmnvl Merhaba kizlar doktor bugün doğum kanalına girmiş 37 den sonra her an gelebilir dedi 40 haftayı beklemezsin dedi şuan 35 haftaligiz sizce heyecanlandım var mı doğum kanalına giren bebekler kaç hafta sonra filan doğuyor sizce