40+2’ deyim artık bebeme kavuşmak istiyorum ama doktorum bekleyelim doğal doğum olsun diyo.ben çok uzasın istemiyorum artık. Bebek de ben de sağlıklıyım şükür. Doktorum da biraz daha bekle gelmezse Ne zaman doğurmak istersen gel fitil ve suniyle başlatalım diyor. Bir kısım insan suniyle yapma dayanılmaz oluyor ve sezaryene gidiyor diyo. Bir kısım da suni sancıyı abartıyorlar biz de suniyle doğurduk diyo. Ne karar versem şaştım. Bu duruma olanlar ne yaptınız ya da ne yapardınız?