Hanimlar bende serklajliyim 12.haftada oldum şimdi 15 teyim bi kaç gündür özellikle akşam vakitlerinde çok ağrım oluyor ayakta durunca sanki adet sancısı karnımı aşağı çekiyorlar uzaninca geçiyor simdiye kadar yoktu doktora sordum normal diyor yaşayan var mı bu haftalarda