Kubroli Merhaba 32+6 haftalığım alfamed kullanıyordum tansıyonum düşmüyor Dr adalat isminde tansiyon ilacı verdi eczacı gebelerin kullanması sakıncalı dedi rica etsem yardımcı olur musunuz kullananlar var mi
vldnshn588 Kubroli merhaba ben günde 3 alfamet 1 de adalat kullanıyorum ikinci gebeliğim. İlk gebeliğim de de kullandım. Doktor zaten bir sakıncası olsa neden yazsın ki
Kubroli Çok tesekkür ederim yanıtınız için ben kullanmadım alfamed günde 3 defa kullanıyorum pazartesi prof randevüm var ona sorup o şekilde başlıcamm eczacı öyle diyince kullanmadık rabbim saglıkla kavustursun ınsllah bebişlerimize