Deletedmom_79 Kızlar 2. Ay aşısı 3 tane görünüyor yaptıran var mı nasıl yapıyorlar 3 kere ayrı ayrı iğne mi yapıyorlar yoksa 3 ilacı bir şırıngada birleştirip tek bir defa da mı yapıyorlar?
can_su Deletedmom_79 2 tanesi bacaktan. sağ ve sol bacağa vuruluyor. Diğeri verem aşısı koldan yapılıyor iz bırakan aşı varya çoğumuzun kolunda vardır o iz, işte o aşı koldan yapılanda.
Daisy0000 Deletedmom_79 Bugün yaptırdım.2bacaktan 1 koldan.Yavrum helak oldu çok ağladı. Şimdide çok huysuz
Deletedmom_116 poyrazin_annesi28 bende şey merak ediyorum tam kaç günlükken vuruluyor bize 2.5 aylıkken cagirildilar ?
Deletedmom_79 Deletedmom_116 beni 2 aylık olduğu haftanın perşembe gününe çağırdılar normalde ayın 17 sinde 2 aylık oluyor ama 21 inde çağırdılar niye 17 sinde çağırmadıklarını sorduğumda çünkü o aşılar sadece perşembe günü geliyor o yüzden dedi
Deletedmom_116 Deletedmom_79 garip bama ilk direk bugün çağırdılar yani tam iki aylık olduğunda sonrada iki buçuk aglik olmaya yakın bir tarih verdiler sordum onlar saatlik asi filan dediler pek anlamlandiramadim
Deletedmom_79 Deletedmom_116 acaba aşı mı yok şu an o yüzden mi 2 buçuk ay dediler size bilemedim ama çok endişe edilecek bir şey değil bence 2 buçuk ay da yapsınlar daha fazla uzatmasınlar tabi ama 1-2 haftadan çok bir şey olmaz bence
Deletedmom_116 Deletedmom_79 bende bilmiyorum sordum kaç defa olması gereken zaman dediler ama gördüklerim hep tam ayında yapıldığı için tedirgin oldum
Deletedmom_79 Deletedmom_116 yok yok tedirgin olma canım 2 haftayı geçirirlerse o zaman tepki gösterirsin