Normalde tansiyonum düşük 12olnca bni çok etkiliyor doktoruma söyledim normal bi tansiyon dedi evet aslında normal ama benim bünyem 10a alışık olduğu için 12bile beni zorluyor nabzımda dedğiniz gibi bu sabah 113tü. Normali 80 falan. Tansiynmda okdr yüksek değil ama nabzım yükseliyr.