Kızlar on gündür kasintidan kasimaktan mahvoldum 😢 hep normaldir geçer geçer dedim sonra baktım geçeceği yok ilk gebeliğim tahlil verdim dün bugün açıklanmis sonuçlar Alt referans aralığı 0-55 benim değerim ise"“16”“çıkmış Ast değerim ise referans aralığı 5-34 benim değerim ise ”“23”" çıkmış bilirubin(direkt) 0.13 çıkmış neyden o zaman bu kasintim doktora pazartesi görüneceğim🙏🏻