Anneoluyorumm00 ilk oğlum 3,5 yaşındayken bizde korunmayı bıraktık ama bir türlü olmuyordu tam 11 ay sonra oldu yumurtlamalarımı çok iyi değerlendirmeme rağmen ümidi kestiğim bi zamandi hatta olmuyor diye doktora gidicektim bi yıl dolsaydı ilk çocuğum 3.ayimda hemen olmuştu tamamen nasip şans işi sanırım rabbim en kısa zamanda size de nasip etsin inşallah 🥰🙏🏻