Kizlar yardıminiz lazım.. inanılmaz derecede saçım dökülüyor. Sağ önden açılmaya başladı. Uzamiyor hiç bir de. Testler yapıldı herşey normal çıktı. Doktora gidiyorum verdikleri bir işe yaramadı. Biotin vs. Bilen ve yaşayan var mı bu durumu.? Çözümü nedir? Yeniden çıkar.mi