juliet2021 26 ay bekledim... ne düşük ne gebelik var... umutla bekliyorum yaşım 32 gittiğim heryer daha erken bekle diyor daha ne kadar beklerim... tek tüp tıkalı rahimde perde var ameliyat olmuşum yunurtalıklarım çikolata kisti dolu... dile kolay tam 2 sene... canım tak etti tüm birikimimizle özel bir merkezde tüp bebek tedavisine başladım... döktüğümüz paralar geçirdiğim operasyonlar hemşire iğne yaparken bayılan ben hergün 2 3 tane iğneyi kendime yapıyordum kevgire dönmüştüm... ama umudumu yitirmedim kanımın son damlasına kadar deneyecektim.... bir ameliyat oldum doktorum 10 gün ilişki yasağı verdi.... adetinle beraber transfere geçeceğiz dedi... ayın 8günü adetli 1 günü ameliyatlı 10 günğ ilişki yasaklıydı zaten yasak bitince afedersin denemeden üstün körü yaşadığım ilişkiden ben kendiliğinden hamile kaldım!!!!!!! Doktorum bile ne diyeceğini bilemedi...aşılamaya bile şans vermemişti o ay yumurtlamayı yavaşlatan kocaman bir iğne olmuştum ve 1 defa alel acele kalkıp abdestini aldığım bir ilişki.... UMUDUNU YİTİRME❣❣❣❣HER NASİP ZAMANINA ESİR unutma Allah için zor yok zor bize....