Mustafaalpereninannesi Oğlum 29 da amaliyat olucak tek taraflı çok korkuyorum yaptıran varmı süreç nasıl ilerliyor lütfen yazrsaniz sevinirim
Saryaa72 Benim oğlumda bir yaşındayken olmuştu çok rahat geçti şükür ama anne yüreği işte ister istemz endişeleniyor hiç korkma
Mustafaalpereninannesi Saryaa72 süreç nasıl ilerliyor canım hastaneye ne götürdün ben uzun pijama takımı alayım diyorum eşimde şortlu al rahat eder diyor sence
Saryaa72 Mustafaalpereninannesi şortlu gecelik takımı alsan daha iyi rahat eder büyükse terlikte unutma süreç çok rahat inanli gece 12den sonra bişey yiyip içmesin 1saaten az sürdü bizde bir gece gözetim altında kaldık ertesi sabah hemen çıktık doktorumuz ameliyat olmasa fıtık boğulması bağırsak düğümlenmesi gibi ciddi olaylar çıkanilir dedi bizde beklemedik hemen yaptık o yüzden telaş etme hatta sevin olacağı için
Mustafaalpereninannesi Saryaa72 ayy içimi rahatlatın çok teşekkürler çok sağol Allah razı olsun canım ister istemez anestezi alicak korkuyorum bizimde doktor aynı şeyleri söyledi o da alinmasa ilerleyen yasslarda kısırlık bile olur dedi