Ebrarkubra 32.haftada almistim çalışamaz raporumu yarın 6 hafta olacak ödemeleri ne zaman yatırıyorlar bilginiz var mi
gamzecgr Ebrarkubra 2 kere de yatıyor ilki ilk doğum yaptıktan 10-15 gün sonra yarısı kalanı da doğumdan sonra ki izin bitince yatar
gamzecgr Mutluemos aldiginiz cretin brütüne bir de 1 sene içinde kaç gün SGK priminiz yatmış ona göre hesaplanıyor o yüzden farklı olur işte ücretsiz izinler falan düşüyor hep
Mutluemos Eminesentepe1 laf arasında konuşurken biri söyledi evet doğum yaptıktan sonra yattı aramızda 20 gün var
Mutluemos gamzecgr hiiii ücretsiz izinler doğum parasını etkiliyor mu yani benim 14 bin 853 lira yatti arkadaşıma 23 bin 156 lira yatmış
Mutluemos gamzecgr daha doğru mu yalan mı bilmiyorum aklım çok karıştı arkadaşıma yatan parayı duyduktan sonra eğer yanlışlık varsa düzeltmek için uğraşmak istiyorum
gamzecgr Mutluemos etkiler tabi bı de size tek bu mu yattı doğum sonrası da yaticak bı ilk yatan kadar daha isterseniz çalıştığınız yerin muhasebeciyle iletişime geçip hesaplattirin ben merakımdan öyle yaptım
Mutluemos Zeynepkerem ikimizin de doğum öncesi izin yatan parası benim 14 onun 21 küsür inşaAllah dogum sonrası da yatar
Mutluemos gamzecgr doğum sonrası da yatacak değil mi sizin ne kadar yatmisti soruyorum ama lütfen yanlış anlamayın
gamzecgr Mutluemos tabi tekrar yaticak ilk yatan kadar estağfurullah ben almadım daha ama önceden hesaplatilabiliyor muhasebecim işte 37 bin hesapladı
Sibel1996 Bende şuan çalışıyorum ve 12 haftalık hamileyim. Benim doğum parasını hakedebilmem içim 32 haftaya kadar çalışmam mı gerekiyor? Başka ne haklarım var acaba?
Mutluemos Sibel1996 32 hafta şart degil yıl içinde 90 gün prim geçerli süt hakkı için de 120 gün prim gerekli.