Mavi-Deniz17
Malesef kusmanın hiç bır caresi yok su içsem bile sanıye gecmeden geri kusuyodum herseyı denedim hiçbi işe yaramadı 3 ay boyunca kusmuştum hayatımda bole bısey görmedim cok zor oluyo yesem bı dert yemesem ayrı bir dert ne yapacagımı şaşırmıştım doktorun verdıgı ilaçlarda işe yaramadı.. İstesende istemesende kusmak zorundasın..
Ypacak bsy yok dua et zamn cabuk gecsin allah kolaylık versin..