Ahmetpoyrazinannesi Merhaba dün doktora gittim sancım nedeniyle , açılmam 1 cmydi ama açılma olmamış sadece eahim ağzı yumuşadı dedi . Ondan öncede kanamam olmuştu oda normal dendi kızlar doğum yakınmıdır ne diyorsunuz😭
CemrePektas Ahmetpoyrazinannesi rahim yumuşaması ve 1 cm açıklık ile 2 haftadır dolaşıyorum. Salı günü 41 haftalık olcam. Çatı muayenesi sonrası nişanım da geldi 2 hafta olcak yine. Gelennnnn gideeennn sancııı suyu yok😂😂
Herkesfarkinda Karanfill benimde rahminde 1 cm açıklık var doktora gittim hafif sancılarım vardı hastaneye yatırıp doğumu geciktirecek iğneler falan yaptılar inşallah bende sende bizim gibilerde erkenden dogurmayiz
Ahmetpoyrazinannesi Herkesfarkinda Allah hayırlısı ile vaktinde gelmesini nasip etsin . Ama benimki biran evvel gelsin ya 🥹🥹😭 38+6 yımm
Bebiskosuu CemrePektas gerçekten ben umudumu kaybettim artık çarşamba sabahtan beri 4.5 gündür nişanım geliyor sancı yok su yok 41 haftalık oldum doğmayacak herhalde moduna girdim artık. Ama ben de yumuşama yokmuş 1-1.5da açılma var
CemrePektas Bebiskosuu olur olur sabır. Doktorum 41+3 e kadar bekletirim dedi herşey yolunda olursa. Kolayca olsun doğumlar inşallah
Bebiskosuu CemrePektas benim de öyle son gün 41+3 ben de sabırlıydım ama artık psikolojik eşiğimi geçiyorum sanırım neyse hayrolsun sağlıklı hayırlı doğumlarımız olsun
Ahmetpoyrazinannesi CemrePektas amin inşAllah öyle tabi ama işte başında stres yapan insanlar olunca ah ah 🥺